2016-01-06

Föreläsning Unga Aktiesparare Södertälje

Torsdagen den 4:e februari så debuterar jag som föreläsare i aktiesammanhang vilket blir spännande på många sätt.

Min publika föreläsningsdebut gjorde jag i våras på den i sammanhanget (mjukvarutestning) ansedda konferensen Let's Test. Utfallet blev väl helt ok för att vara en debut och med tanke på att man inte har engelska som modersmål, så att föreläsa på svenska borde vara en fördel tycker jag.


Är osäker på huruvida Martin Timell är en positiv liknelse då många i byggbranschen tycker att han "fuskar" men den kan nog stämma ganska bra då jag likt Martin kan lite av varje inom många områden och det kan se bra ut i en första anblick :-)

Om mina tankar och portföljer står sig över tiden återstår att se men man får ta det för vad det är - kul är det i alla fall :-)

Föreläsningen kommer att baseras på mycket av det jag skrivit om på bloggen men lite nytt material kommer jag inkludera och formatet i presentationsform blir förstås annorlunda.

Vill man anmäla sig så gör man det här



5 kommentarer:

  1. Lycka till, du verkar vara en begåvad och trevlig prick.
    Med vänlig hälsning Patrik

    SvaraRadera
  2. Hej Stefan!

    Jag behövde lite inspiration idag och kom ihåg att du skrivit om en grej som jag funderade på. När jag kom in på din sida så upptäckte jag att du inte har någon sökfunktion!? Mitt förslag blir så ledes givetvis att du fixar en sådan snarast :)

    Tack för en bra blogg!

    SvaraRadera